Problem med den nye version af alarmsender

Sender alarmer fra PDW enten som SMS, mail eller Pushover.
Besvar
Thomas Voss
Indlæg:4
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 8:36 am
Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #25Indlæg Thomas Voss
ons feb 13, 2019 9:09 am

Hej

Har installeret den nye alarmsender 4.1 og tastet det hele ind som i den gamle version men der er noget jeg ikke lige kan lure da den siger at programmet skal være åben ellers sender den ikke Pushover men om morgen når jeg står op siger pcen at programmet er holdt op med at fungere og er lukket ned og så er der ikke sendt Pushover men når jeg åbner programmet igen og sender test til Pushover og der kommer alarmer fungerer det fint i et stykke tid men lige pludselig lukker programmet så ned helt af sig selv så indtil videre har jeg installeret den gamle version 1.0 igen for at det skal køre så er der nogen der ved hvad jeg gør forkert
Hilsen Thomas Voss

PDWtools
Site Admin
Indlæg:171
Tilmeldt:lør feb 02, 2019 4:40 pm

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #26Indlæg PDWtools
ons feb 13, 2019 1:22 pm

Thomas Voss skrev:
ons feb 13, 2019 9:09 am
Hej

Har installeret den nye alarmsender 4.1 og tastet det hele ind som i den gamle version men der er noget jeg ikke lige kan lure da den siger at programmet skal være åben ellers sender den ikke Pushover men om morgen når jeg står op siger pcen at programmet er holdt op med at fungere og er lukket ned og så er der ikke sendt Pushover men når jeg åbner programmet igen og sender test til Pushover og der kommer alarmer fungerer det fint i et stykke tid men lige pludselig lukker programmet så ned helt af sig selv så indtil videre har jeg installeret den gamle version 1.0 igen for at det skal køre så er der nogen der ved hvad jeg gør forkert
Hilsen Thomas Voss
Hej Thomas,

Der er en lille finte indbygget, for godtnok skal programmet være åbent for at sende, men kommer der en melding, og PDWalarmmodtager kan se at PDWalarmsender ikke er åben - så åbner PDWalarmmodtager PDwalarmsender .... Det er sådan en livrem-seler funktion ;)

Bare lige for at få det på det rene - har du aktiveret at meldinger skal vises som PowerPoint slide's?
Jeg går ud fra at der kommer en boks med besked om at programmet har udført en ulovlig handling.
Hvad står der i beskrivelsen af, hvorfor programmet er gået ned. Kan du tyde det?

Har du sat lytteord ind?

Hvis vi ikke umiddelbart kan finde ud af hvad der går galt kan jeg tilbyde af se på din installation via Teamviewer. Hvis du gerne vil ha' det kan du sende ID og kode i en PM til mig.
Med venlig hilsen
Per, PDWtools

Thomas Voss
Indlæg:4
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 8:36 am

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #27Indlæg Thomas Voss
ons feb 13, 2019 7:07 pm

Hej Per
Det ville være super fedt hvis du har tid til det
Du kan bare ringe til mig på 28 90 20 57

PDWtools
Site Admin
Indlæg:171
Tilmeldt:lør feb 02, 2019 4:40 pm

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #28Indlæg PDWtools
tors feb 14, 2019 9:35 am

Thomas Voss skrev:
ons feb 13, 2019 7:07 pm
Hej Per
Det ville være super fedt hvis du har tid til det
Du kan bare ringe til mig på 28 90 20 57
Hej Thomas,

Det kan først blive på lørdag eftermiddag. Kan du der?
Med venlig hilsen
Per, PDWtools

Thomas Voss
Indlæg:4
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 8:36 am

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #30Indlæg Thomas Voss
tors feb 14, 2019 6:02 pm

Det er helt fint

Brugeravatar
twister5800
Indlæg:35
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 7:33 am

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #38Indlæg twister5800
fre feb 15, 2019 2:28 pm

Hej Per,

Kan supplere med, at min "nye" udgave af PDWAlarmsender, den på siden her, stadig crasher periodisk :-(

Udgaven jeg kørte med før di nyeste version (beta) kørte uden problemer...
Mvh. Martin :)

PDWtools
Site Admin
Indlæg:171
Tilmeldt:lør feb 02, 2019 4:40 pm

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #48Indlæg PDWtools
lør feb 16, 2019 6:06 pm

twister5800 skrev:
fre feb 15, 2019 2:28 pm
Hej Per,

Kan supplere med, at min "nye" udgave af PDWAlarmsender, den på siden her, stadig crasher periodisk :-(

Udgaven jeg kørte med før di nyeste version (beta) kørte uden problemer...
Det er godtnok svært!
Jeg har haft den nye version kørende i rigtig lang tid uden et eneste nedbrud.....

Ligger der nogle filer med endelsen .log i PDWtools/PDWalarmsender/messagebuffer?
Jeg går ud fra at programmet crasher med en boks som hedder ... "programmet har foretaget en ulovlig handling ..."
Kan du kopierer indholdet og sende til mig?

Det er den eneste mulighed jeg har for at fejlsøge når alt spiller 100% hos mig selv ...
Med venlig hilsen
Per, PDWtools

Brugeravatar
twister5800
Indlæg:35
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 7:33 am

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #53Indlæg twister5800
søn feb 17, 2019 6:14 pm

PDWtools skrev:
lør feb 16, 2019 6:06 pm
Det er godtnok svært!
Jeg har haft den nye version kørende i rigtig lang tid uden et eneste nedbrud.....
Det er jo den version 4.1 der crasher, ikke 4.1.1, så misforstod du min besked? Altså de fejl jeg har, som jeg skriver om ,er den samme som de andre i forummet :-)
Mvh. Martin :)

Brugeravatar
twister5800
Indlæg:35
Tilmeldt:søn feb 10, 2019 7:33 am

Re: Problem med den nye version af alarmsender

Indlæg: #57Indlæg twister5800
søn feb 17, 2019 6:39 pm

Hejsa,

har testet 4.1.1 nu, ved første øjekast, var den OK, men desværre:

Billede

Jeg har testet hvorfor det sker, hos mig er det fordi der kommer for "mange" behandlinger ved udkald.

Eks, kan jeg til enhver tid fremprovokere den crasher, ved at klikke "testkørsel" sådan lidt "hektisk" = læs: klikke hurtigt 4-5 gange efter hinanden.

Den sidste betaversion af 4.1 jeg kørte, fra december, kan jeg klikke lige så tosset jeg vil ,den får bearbejdet alle kald uden problemer, med selv 4.1.1 vælter.

Håber det kan hjælpe lidt.



Billede

Denne udgivelse, virker fint.
Mvh. Martin :)

Besvar