Hej Per (og alle andre)
Har netop downloaded "the latest and greatest" alarmsender, men er røget ind i et underligt problem
Jeg har ingen fane til oprettelse af SMS-brugere - derimod har jeg en fane ved navn "Områdelyt".
Hvordan får jeg fanen "Brugerdatabase" tilbage Er det et flueben, der ikke er sat et sted?
Alarmsender 4.1.6 - 19/08/20
Re: Alarmsender 4.1.6 - 19/08/20
Hej Per,
Det er en lille finesse
Dobbeltklik på fanen "Områdelyt" og "Brugerdatabase vender tilbage
Det er en lille finesse
Dobbeltklik på fanen "Områdelyt" og "Brugerdatabase vender tilbage
Med venlig hilsen
Per, PDWtools
Per, PDWtools
AH -
For at forvirre fjenden...
Tak for det, Per. Nu fungerer alt perfekt - dog med en enkelt undtagelse:
Jeg har sat et flueben i Vis melding på PDWAlarmkort, men i stedet åbnes et Google Mpas (og jeg kan ikke slå Google Maps fra under mig selv som bruger - blot vælge et Apple Maps i stedet.
Hvordan kommunikerer de to moduler med hinanden?
/peter
For at forvirre fjenden...
Tak for det, Per. Nu fungerer alt perfekt - dog med en enkelt undtagelse:
Jeg har sat et flueben i Vis melding på PDWAlarmkort, men i stedet åbnes et Google Mpas (og jeg kan ikke slå Google Maps fra under mig selv som bruger - blot vælge et Apple Maps i stedet.
Hvordan kommunikerer de to moduler med hinanden?
/peter
Har løst det, Per...
Der var flueben i Vis ikke melding, hvis den er den samme som den foregående - og da testmeldingen (Rådhuspladsen, du ved...) jo er ens fra gang til gang, gjorde systemet såmænd bare det, det blev bedt om
Da først fluebenet blev fjernet, blev adressen plottet fornemt på kortet.
DEN version er jeg helt sikker på, at vi bliver glade for, Per!!! Godt arbejde!
/peter
Der var flueben i Vis ikke melding, hvis den er den samme som den foregående - og da testmeldingen (Rådhuspladsen, du ved...) jo er ens fra gang til gang, gjorde systemet såmænd bare det, det blev bedt om
Da først fluebenet blev fjernet, blev adressen plottet fornemt på kortet.
DEN version er jeg helt sikker på, at vi bliver glade for, Per!!! Godt arbejde!
/peter