Start nyt op

Sender alarmer fra PDW enten som SMS, mail eller Pushover.
Besvar
DortheL
Indlæg:15
Tilmeldt:tors feb 14, 2019 7:30 pm
Start nyt op

Indlæg: #229Indlæg DortheL
tors sep 03, 2020 7:08 pm

Hejsa

Jeg har fået et problem!
Når jeg starte mit PDWalarmsender har den slette alt data (bruger,mail,mobilnr osv)
Den starte alm op, men den starte 2 op. Når jeg slukke det ene, sætter navn osv ind igen, trykker anven, starte den et nyt PDWalarmsender op, uden alt det jeg lige har sat ind.

Nogle der kan hjælpe der?

Ja, jeg har afinstaller det og indstalleret det igen, men intet virker. Den gøre det samme hele tiden.

PDWtools
Site Admin
Indlæg:171
Tilmeldt:lør feb 02, 2019 4:40 pm

Re: Start nyt op

Indlæg: #231Indlæg PDWtools
tors sep 03, 2020 8:19 pm

DortheL skrev:
tors sep 03, 2020 7:08 pm
Hejsa

Jeg har fået et problem!
Når jeg starte mit PDWalarmsender har den slette alt data (bruger,mail,mobilnr osv)
Den starte alm op, men den starte 2 op. Når jeg slukke det ene, sætter navn osv ind igen, trykker anven, starte den et nyt PDWalarmsender op, uden alt det jeg lige har sat ind.

Nogle der kan hjælpe der?

Ja, jeg har afinstaller det og indstalleret det igen, men intet virker. Den gøre det samme hele tiden.
Hej Dorthe,

Det virker som om der er gået koks i opsætningen et eller andet sted :-)
Prøv lige følgende:
  • Afinstaller PDWalarmsender.
    Hent dette program: https://www.dropbox.com/s/tdlm2y69jkdzt ... s.zip?dl=0 (Skal ikke installeres - bare pakkes ud)
    Start det op og tryk "Start søgning".
    Der går et lille stykke tid - så vises der en oversigt alle de konfigurationer, som hver enkelt version af PDWalarmsender har haft.
    Højreklik på en af konfigurationerne og vælg "Slet ALLE user.config filer".
    Installer PDWalarmsender igen.
Så er der nemlig ryddet op i konfigurationerne - og jeg håber at det har hjulpet.
Du må meget gerne vende tilbage her og skrive, om det har hjulpet eller ikke...
Med venlig hilsen
Per, PDWtools

DortheL
Indlæg:15
Tilmeldt:tors feb 14, 2019 7:30 pm

Re: Start nyt op

Indlæg: #232Indlæg DortheL
tors sep 03, 2020 10:08 pm

Hej Per

Tak for hjælpen. Tror det virker. Venter lige på udkald. Testen virke nu og nu starter det op som det skal

Bh Dorthe

Besvar