Hej igen,
Job nummer er irrelevant at få læst op, kan det undlades, jeg kan kun få den ti lat undlade "Job Nummer" i udtale.txt men selve nummeret skifter jo og læses så op som løse tal?
udelad job nummer
Re: udelad job nummer
Hej igentwister5800 skrev: ↑man sep 21, 2020 11:56 amHej igen,
Job nummer er irrelevant at få læst op, kan det undlades, jeg kan kun få den ti lat undlade "Job Nummer" i udtale.txt men selve nummeret skifter jo og læses så op som løse tal?
Det skal så i givet fald indkodes i selve programmet. Man kan godt lave det i "Udtale.txt" men så kræver det, at man skal sætte specielle koder ind (regex for de indviede ) og det er nok lidt for teknisk for en almindelige bruger.
Med venlig hilsen
Per, PDWtools
Per, PDWtools
- twister5800
Hej Per,
Nu har jeg arbejdet en del med RegEX, så har prøvet mig frem, men dit program kan ikke rigtigt finde ud af det, hvordan skal det sættes ind, jeg har prøvet således:
Job-nr:.*(?<!\d)(\d{8})(?!\d).*;
prøvede også med denne for at fjerne ALLE tal:
Job-nr:'([A-Za-z]+)';
Nogen forslag?
Nu har jeg arbejdet en del med RegEX, så har prøvet mig frem, men dit program kan ikke rigtigt finde ud af det, hvordan skal det sættes ind, jeg har prøvet således:
Nogen forslag?
Mvh. Martin
Ja - vent til der kommer en ny version, som er tilrettet til at kunne arbejde med Regextwister5800 skrev: ↑tirs sep 22, 2020 3:09 pmHej Per,
Nogen forslag?
Med venlig hilsen
Per, PDWtools
Per, PDWtools
- twister5800
Kode: Vælg alt
[quote=PDWtools post_id=260 time=1600785610 user_id=2]
[
Ja - vent til der kommer en ny version, som er tilrettet til at kunne arbejde med Regex :-)
[/quote]
Mvh. Martin