Hej Per,
Endnu engang tak for ny software
Når jeg anvender Test-melding i alarmsender, afspilles alarmtonen og melding 3 gange, kan man lave så det kun sker 1 gang, i hvert fald med alarmtonen for den "larmer" i meldingen så man ikke kan høre hvad der bliver oplæst
Afspiller alarmtone og melding flere gange
- twister5800
Mvh. Martin
Re: Afspiller alarmtone og melding flere gange
Hej Martin,twister5800 skrev: ↑man sep 21, 2020 10:24 amHej Per,
Endnu engang tak for ny software
Når jeg anvender Test-melding i alarmsender, afspilles alarmtonen og melding 3 gange, kan man lave så det kun sker 1 gang, i hvert fald med alarmtonen for den "larmer" i meldingen så man ikke kan høre hvad der bliver oplæst
Hmeee... hos mig læser den kun op en gang. Du har ikke sagt "Ja" til oplæsning i PDWalarsender også ?
Men hvis jeg sender 2 alarmer igennem med kort mellemrum kan alarmlyden godt lægger sig oven på oplæsningen, da der ingen buffer er til det i PDWalarmkort.
Det kan også godt have noget med længden at gøre på den alarmlyd, som man har valgt.
Måske kan du undgå noget af det, ved i PDWalarmkort at sætte hak i "Vis ikke melding hvis det er den samme som den foregående."
Med venlig hilsen
Per, PDWtools
Per, PDWtools
- twister5800
Hej Per,
Filen jeg anvender er 3sek lang
Men nej, har ikke sat oplæsning til to steder.
Det er kun ved Test-knappen, kalder jeg programmet med variablerne i en batch fil ved siden af, er der ingen problemer, så tænker vi kan lukke den her
Det er kun ved Test-knappen, kalder jeg programmet med variablerne i en batch fil ved siden af, er der ingen problemer, så tænker vi kan lukke den her
Mvh. Martin
Hmeeee... alligevel mærkeligt ..... jeg vil sove på det såtwister5800 skrev: ↑tirs sep 22, 2020 3:36 pmHej Per,
Med venlig hilsen
Per, PDWtools
Per, PDWtools
- twister5800